Saturday, October 4, 2008

Raya! Raya! Raya!

Alhamdulillah selepas sebulan bertarung mengawal hawa nafsu serakah di bulan puasa kita semua berjaya meraikan hari kemenangan dengan lemang dan ketupat...

Buat sekian tahunnya aku berhari raya lagi di Kuala Lumpur..!!!
Sedih betul la orang yang takde kampong macam aku ni...(kg baru boleh kire ke..??)

Ah...
hari ni aku berjaya buat kejutan hari raya ke-3

"Misi Menjelajah Selangor"

tak pernah lagi aku beraye ke rumah member hari raye KE-3...
selalunye paling kuat pun sedare mare...
memang satu perasaan yg tak dapat aku luahkan dengan kata2...
hanya gambar yang mampu menceritakan segalanya...
mungkin kalau ada masa aku post gambar bagi korang jeles...
haha..!!(jeles kejadahnye...)


p/s: jika masih ade kesempatan walaupon rasenye da lambat, saya disini ingin menyusun seploh jari tangan dan seploh jari kaki memohon ampun dan maaf jika selama ini ada disetiap sudut penulisan saya dan perbuatan yang tak semenggah ini berjaya menyinggung perasaan sesetengah pihak...


SELAMAT HARI RAYA EIDULFITRI MAAF ZAHIR & BATIN

4 comments:

tasekM said...

puasa sungguh kau ni ye... sampai tak larat nak hapdet.. he he...


selamat hari raya. maaf zahir batin.



.

l.i.f.e said...

ye ye tak de update lama, ingatkan beraya pun sakan la jugak...kesian....he he

2ndCyllinder said...

Besar pahala bagi seseorang yang mengembirakan hati orang yang tengah bersedih. seolah2, memberi satu hadiah yang besar kepada rakan2 yang tidak berkesempatan beraye bersama keluarga di hari yang mulia ini...

zizou said...

hari depavali