Tuesday, November 18, 2008

Dahi berpeluh, muka berkerut, mata terkebil, hati tak keruan

bangun2 pagi je diri ni dah rase len mcm..
otak da tak boleh fikir secare rasional...
bukak tutup bukak tutup still tak nak keluar..
aku da jadi tak keruan...
kalau hadap nasi dagang pasar malam seksyen 1 depan muke aku pun aku kuis pakai kaki je...
tak lalu nak tengok sume bende tu buat mase kritikal ni...




anak haram...!!
dan2 air takde time tu la perot aku rase nak mencirit...
tak kan la aku nak runner pegi masjid semate2 nak mencirit..??
semyg jumaat berjemaah pon boleh kire seblah jari...
mau kene hambat dgn tok siak pakai parang...


p/s: ape jadah syabas ni korek2 paip..??diorg xtaw ke org hari2 berak..??menyusahkan btol la...

5 comments:

mrblind said...

tahan berak memang scene yang kurang gua gemar..

zairi said...

ko kasi tapau dalam surat kabar la.pas tu ko campak kat syabas..syabas beteh..

apek terror said...

gua nk tgk lu bukak suar la...

Rembo said...

thrill. se'thrill' VC thriller.

KARKADEWA said...

mrblind,
tu la pasal..gua x biase tahan2 berak ni..

zairi,
kang die cedok tulang rusuk gua ape cer..??

apek,
gua suspek lu smcm ni pek...org 'perfect' mcm lu mmg cenggini ke..??

rambo,
btol2...lori treller 16 tayar pon x sethrill gini...