Friday, January 9, 2009

Benda - benda pelik jangan ditegur. Orang dulu - dulu yang kata.

Apa - apa sajalah dia ni dan dia ni...


1.Copy badge '2008 Cute's Blogger Award' untuk diltetakkan di blog anda.
2.Link atau ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3.Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih pemenang seterusnya.
4.Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyertakan nama mereka di blog anda.
5.Jangan lupa untuk meninggalkan pesanan di blog pemenang award ini.


1.


2. Pemberi no 1:
Ini kawan kepada kawan aku. Kenal runcit - runcit je. Aku panggil Bardkertu. Name sebenar deeno ke hape ntah. haha...Kau bile nak blanje aku weyh...!!!Turun bangi bukan nak oger2...kau ngan ayam same je..melingkop...!!!haha...

Pemberi no 2:
Ini kenalan secare singkat dan maya. Borak macam dah lame kenal. Name Farah ye..??Seorang yg tak mudah tergode walaupun ayat aku dah abis manis. haha...amacam..??dah ubah fikiran?rugi weyh...!!

3.
+ aku seorang yang suke makan..
+ aku seorang yang suke tido..
+ walaupun aku suke makan dan tido, tidak bermakne aku tak suke bersukan sbb aku minat main bola sepak. lagi - lagi dgn budak sekolah rendah. mudah - mudah je tu...
+ tak suka ilmu hisab
+ mudah tidur siang dan susah tido malam. ada sapa - sapa nak offer jadi pak guard shift mlm jage dpn umah dia..??
+ dulu masa belum baligh suka main lari - lari tapi sekarang sgt benci. mungkin dah tak larat kot..
+ sangat mengidam aiskrim rm1 kat supermarket Warta. gile menangkap. McD tu sayup -sayup je tinggal...
+ makan ape shj yang boleh di makan. tak memilih. so bakal - bakal menantu mak aku, jgn risau...
+ sgt suka buat kerja last minit. mungkin tabiat student dah sebati dalam hidup..
+ bila minum susu pasti cirit - birit...haish....

4. bersedialah menjadi cute...
+ mr blind
+ tasikmerah
+ ayu
+ badeen
+ paula
+ akim
+ 2ndcylinder
+ apek
+ suya
+ last ni weyh..!!rebut2...!!

**nak jadi ke cute ke tak nak, lantak korang lah...**


p/s: pepalih letih weyh..!! dah sengal2 jari ni...tapi hari ni gua rase cute lain mcm dari hari2 biase..awek gorng pisang asyik men mate ngan gua...ke perasaan je..??haish..

13 comments:

Farah Farhana said...

wahaha!
mmg cm da lame knal.
padahal umo pon aku tataw
adoi la
pape pn. iman ku masih kuat~
wahaha~

Darkkadabra said...

orger2? ada pakah natam itu?

beskut disapu mentaga ataupun mentega disapu beskut?

Anonymous said...

terima kasih dgn award weyh...aku kutip tak lama lg...

tasekM said...

tapi aku dh sedia cute....!

hahahaha.... tak boleh blah kan?


:p

a.b geldofg said...

nasib baik aku tk ada

BudAk hijAu said...

mudah tidur siang dan susah tido malam. ada sapa - sapa nak offer jadi pak guard shift mlm jage dpn umah dia..??


meh cnie ko!!

macha_sezs said...

aku pon dapat gak award nih.. apsal xleh tuka gambo laki ar? xmacho langsung~~~

haha

RY said...

aku dah agak dah.

award ni mmg sesuai untuk mrblind sbb dia x cute..

hhmm, ko tau kan aku cute kan?


agagagaga

Al Hadi said...

yahoo! aku x kena

KARKADEWA said...

farah07,
haha..
aku tetap belum mengalah...!!

darkk25,
ah...
gua pon dah kompius ni weyh..

akim,
welkam2...
tu sume nak bagi lu tambah cute je...
bru rmi makwe sangkut weyh..!!!

tasikmerah,
haha...
makcik ku yg cute...!!

ab,
yg last tu lu la sbnrnye...
saje gua bagi surprise

budak hijau,
tapi gaji mau rm 8000 sebulan...

macha,
tu la pasal...
x metroseksual lgsg...

razor,
haha...
sbb da cute gua saje x bg...
klu ade award huduh lu la org pertame gua carik...

pengejar masa,
hah..!!
lu ambik yg last tu...
jage2 la klu lu x buat...
gua merusuh weyh...!!

mrblind said...

apa cute-cute..gua hensem la..haih..

Deeno said...

oit..lu ingat wa barang runcit ke kenal runcit2?
hati pon senang.
telima loger...
overlah.ahak!

KARKADEWA said...

mrblind,
haha..
budak2 suke cute2...
gua saje nak bg anak2 lu hepi...

deeno,
gua ingat lu anak tokey kedai runcit..
bukan ke..??
telima, loger, lookkeeeett...!!!