Tuesday, January 20, 2009

Mana nak datang seri kalau kuih seri muka pun lagi mahal dari masuk tandas KLCC

Hari ahad lepas aku penuh harapan menunggu kejadian macam ini. Malang. Apa yang aku harapkan tak kesampaian. Tak ada hiburannya. Tak ada serinya. Mana nak datang kontroversi hangat Majalah Manggis keluaran baru. Tak menangkap la kalau asyik cerita Mawi menikah Ekin.


Sebab terlalu hampa aku menggodek - godek google. Hasilnya ini.



p/s: Sarjan Misai pon tak boleh cari makan ini mcm gua syak..

16 comments:

vidadarisakura said...

haha..
tapi mula tu aku bajet c pejal terbang mcm superman tym lagu sampai surga tu...heee

eliza said...

tekejut aku tengok hasil gogle terakhir ko tu...aihh tebal misai

RY said...

huhu...ingtkan awek


misai ke tanglung..hehe

mrblind said...

berapa ringgit kena bayar kalau masuk tandas kat klcc..

Anonymous said...

Bayangkan pula abg misai tu buka baju atas pentas???

macha_sezs said...

kenapa dengan abang misai tu? konpius la aku

@tune® said...

auww..
peberet tuh!!!

a.b geldofg said...

dnia hburan malaya...yg penuh dgn lawak

Anonymous said...

ade kutu x kat misai die?

misai leh simpul2 jadi tocang.

ngeee

tasekM said...

banyak sangat 'ini' yg gua bengang nih... ha ha.

Rajuna said...

pak man telo
betol?

apek terror said...

bulu di atas bibir kan...

Al Hadi said...

bayangkan "tanglung" abang tu punya misai..

2ndCyllinder said...

sivaji de bos

KARKADEWA said...

vidadarisakura,
gua pon dah syak cenggitu...
haha..

eliza,
tu belum depan mate lagi...
maw bwk sampi mimpi...
ngeri...
haha..

razor,
haha...
tanglung tanah besar mari..

mrblind,
rm2..tp tu kat tingkat berape gua dah x berape nak ingat la...

hidemichimomotani,
erkk...
nightmare beb!

KARKADEWA said...

macha,
gua pon x berape nak paham...
haha...

tooney,
abg misai?
hehe...

ab,
tu yg buat terhibur...
haha...

noname,
tu gua xtaw...
lu kene carik die tanye sindri la...

tasikmerah,
gua pon tulis ade rase2 bengang gak..
heh...

rajuna,
uish...
tu adik menakan belah jiran die...

apek,
bule pelepah lu!
haha..

pengejar masa,
gua dah x boleh nak byg nih...

2ndcylinder,
stuntman die la tu gua syak..