Monday, February 9, 2009

Accapan dan Mr. Os boleh kacip bersama, Pak Menteri sampai bila?



"Enche doktor, tolong kasi cabut garpu suda lekat sama saya punya lidah.
Saya satu kali ingat ini kaki ayam"

"Wokey enche, kasi tutup mata satu kali. Ubat bius sudah habis."








"Ayyo appa, saya suruh cungkil tiub celah gigi. Apa pasal boleh tembus pipi?"


"Sorry la minachi. Satu kali terlebih sudah."










Acara memecahkan rekod dunia dalam ketegori menarik lori 16 tayar menggunakan kulit sambil makan kuaci diiringi irama banggra.











Limau! Limau! Sebadan dua ringgit setengah!










"Betul cakap mak. Makan gula - gula murah menyebabkan gigi dan lidah saya bertukar warna."







"Makcik, demonstrasi bukan dekat sini. Dekat Kuala Kangsar.
"

"Mokcik pedulik hape!"







p/s: ok. gua rasa nak muntah! Ini gambar bonus.

15 comments:

mak enon said...

yo slmt menyambut!
jalan ke gombak pasti jem haiyak haiyak

anilrah said...

rase mcm nak pengsan~~ adehhhh

vidadarisakura said...

argh!!

sakit siot!

@tune® said...

huish,,...
tp mereka sgt alim oke..
kire kuat iman jer leh wat camtuh

macha_sezs said...

wooo..racist siot~~

lalala~~

suya said...

erks.mmg nak muntah.hihi tp gamba last tu kiut.

paiseh said...

pehhh.. memang muhibbah punya entry! hahahaa..

sila amik award dan TAG. harap maklum sekali lagi

Sxfura Yxsmin said...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuw!

Al Hadi said...

KAKAKAKA!!!! gila lawak dol!

Deeno said...

patut ar lu takde kat umah,yupenye pagi2 lagi dah join wel wel..mmg melingkop la lu same cik torres tuh..hahaha

BudAk hijAu said...

peh!!

ske den tnggok ni...

eliza said...

dalam bnyak2 gambar tu..
aku paling minat tgk yg gambar bonus
macho dan bergaya..hahaha :p

Antusabun said...

Lu kena tulis 18SG sebalah tajuk lu...Boleh trauma sesapa yang mabuk darah

a.b geldofg said...

jgn kita psendakan agama lain :)

kita pun marah bila agama kita dpersendakan

apek terror said...

gua ajak lu pegi lu sibuk nk g dating...