Thursday, August 7, 2008

ILMU HISAB

adoi yai...!!!

bile la aku nak berhenti mengadap ribuan nombor nombor dan persamaan yang sungguh menyusahkan hidup aku selame ni...

aku masih tak dapat nak mengaplikasikan beliau kedalam kehidupan seharian aku...(selain math mudah zaman sekolah rendah)

apa yang menyebabkan kita perlu mengetahui semua benda benda ni...??

kemana arah tuju hidup kita selepas ni bersama sama dengan ribuan persamaan ni...??

adakah kita akan menyimpang jauh dari kehidupan normal kita seharian tanpa mereka...??

arggghhhh...!!!!
kompius gua....

sori la cikgu...
nampaknye terbengkalai lagi la tutorial kali ni....

4 comments:

.farah. said...

lu ni dah nape? jiwe kaco? heh
siapkan la asement tu..kang kene repeat paper baru tao..

KARKADEWA said...

bukan xnk buat cik farah oi...otak ni dah terlalu sendat...
da nk terkluar ikut mulut da...

Tatie Sharil said...

eheh.
that's why i took TESL.
(:
sebab kira-kira pening.
huhu

KARKADEWA said...

kire aku da salah pilih jalan hidup la nih..??
huhu...