Monday, August 18, 2008

PROMISE MEANS NOTHING

hari ni aku terpakse menjalani benda yang aku seboleh boleh nak elak dari hidup aku tapi tetap tak boleh...

MATHEMATHIC EXAM...!!!


"berat mata memandang, berat lagi bahu memikul"

ungkapan tu betul betul memberi impak besar dalam diri aku...

lepas habis exam aku cepat cepat pulang sebab dah janji dengan my friends nak datang kenduri kawin abang dia...
walaupun bantal dan tilam yg empuk kat rumah tu macam memanggil manggil suruh menemani diorg aku ttp berkeras..

bukan ape...
ade org cakap kalau jemputan kahwin ni orang da jemput kite wajib datang...
lagipun kalau aku x datang, time aku kahwin sape pulak yang nak datang...??

hah..!!
time tu baru la tertanye tanye, terpinga pinga..

ni lagi satu perkara yang aku betul2 hangin...

sebelom ni aku dah janji with sorang mamat nih nak pergi sekali...
alih2 aku telifon dia cancel last minit...

sebabnya.....

m*******t dengan "bini" tercinta...

bukan nak marah korang nak bercinta..
but at least pegang la pada janji...


lu crita smalam macam mana bai...??!

adoi yai...!!!

No comments: